سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/4/26
2:59 عصر

آیا میتوان پشت سر هاشمی نماز خواند؟؟!!!

بدست بند‍ۀ خدا در دسته سید علی خامنه ای، اسلام، سیاست داخلی، نفاق، جمهوری اسلامی ایران، اکبر هاشمی رفسنجانی، استکبار، خواص، طاغوت

ببخشید چند روز نبودم ، ایشالا دفه های بعد خوش خبر باشیم...بروبچز! این بار مطالب زیاده و در 2 صفحه آورده شده ، یادتون نره صفحه  2 رو هم حتمآ ببینید

آیا می‌توان پشت سر هاشمی نماز خواند؟؟؟!!!

 

v    توهم یا سوء فهمی که نتیجه‌اش فریب خوردن مردم است :

هاشمی  در دانشگاه شریف،: "در این کشور هیچ دو نفری را پیدا نمی‌کنید که نزدیکتر از من و مقام معظم رهبری به یکدیگر باشند"خبرگزاری فارس 2 آذر87

 رهبر فرزانه در تاریخی‌ترین نماز جمعه ایران، 29 خرداد 88: من البته در موارد متعددى با آقاى هاشمى اختلاف‏نظر داریم، که طبیعی هم هست؛ ولی مردم نباید دچار توهم بشوند، چیز دیگری فکر کنند. بین ایشان و بین آقاى رئیس جمهور، از همان انتخاب سال 84 تا امروز اختلاف‏نظر بود، الان هم هست؛ هم در زمینه مسائل خارجى اختلاف‏نظر دارند، هم در زمینه نحوه اجراى عدالت اجتماعى اختلاف‏نظر دارند، هم در برخى مسائل فرهنگى اختلاف‏نظر دارند؛ و نظر آقاى رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است.

v    خیانت به نظام و انقلاب:

 رهبر فرزانه انقلاب در 2 شهریور 1387: "آدم متأسفانه مى‏بیند چیزهایى که به نام انتقاد از دولت، امروز گفته می‌شود، شکل همین تخریب دارد: یعنى انکار امتیازات، قبول نکردن برجستگی‌ها و کارهاى خوب، و درشت کردن و برجسته کردن ضعفها"، "حتّى بعضى از نقاط قوّت را به عنوان نقطه ضعف معرفى کردن " نمونه‌ای از این نقطه قوتها:

مقام معظم رهبری  در 2 شهریور 1387: "ما امروز در مقابله با استکبار، در سیاست خارجى زبانمان، زبانِ طلبگارى، عزت، اقتدار معنوى و اقتدار ملى است؛ آن وقت بعضى بیایند همین را به عنوان نقطه‏ ضعف وانمود کنند که نه آقا! شما کارى کرده‏اید که فلان دولتها از شما خوششان نیاید" توبیخ و تخریب همین نقطه قوت:

هاشمی سه ماه  بعد در 26 آبان 87 : "مگر می‌شود در دنیایی که به دهکد? جهانی تبدیل شده تعامل نکنیم؟ مگر می‌شود با ستیز با دیگران و در پیش گرفتن سیاست ستیز، درگیری و تهاجم جلو برویم؟..." ایسنا  ?? آبان ??

ولی امر مسلمین شهریور 1387: "امروز امریکا و صهیونیزم مظهر استکبارند؛ لیکن هر جا، هر کس، هر دولتى و هر مجموعه‏اى که نسبت به دیگران استکبار بورزند، آفتى در جامعه‏ بشرى و در نظام زندگى انسان بوجود مى‏آورند. "ستیزه‏با این حالت هم یک حالت مطلوب اسلامى است" این هم یکى از خصوصیات دولت نهم است که خوشبختانه برجسته است" پس هاشمی تخریبگر است و تخریبگر خائن به نظام:

مقام معظم رهبری شهریور 1387: "انتقاد خوب است، تخریب بد است؛ انتقاد خدمت است، تخریب "خیانت" است؛ نه خیانت به دولت، بلکه "خیانت به نظام" و خیانت به کشور است. نباید تخریب بکنند! انتقاد بکنند". ستیهندگی سیاست خارجی، وجه تحسین رهبری و همین امر دقیقا عامل انتقاد! هاشمی است.

v    دشمنی:

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضاى مجلس خبرگان رهبرى ?? اسفند ???? :ممکن است در همه‌ مراحل دشمن بخواهد از همه موفقیتهاى ما یک نقطه منفى بتراشد و هر نقطه قوّتى را نقطه ضعف وانمود کند؛ ما از دشمن جز این انتظارى نداریم! [به مطالبی که زیر عنوان خیانت آمد دوباره نگاه کنید که چگونه به شکل واضح نقطه قوت نقطه ضعف معرفی شد]

v   احتضار انقلاب  و خصوصیات جوهریآن بنحوی که احیای آن معجزه تلقی شود:

هاشمی در پاسخ به این سوال که "آیا در دوران سازندگی از افکار امام فاصله نگرفتید؟ این مطلب را یک دروغ تاریخی خواند و گفت: همه ما پایبند به افکار امام بودیم و هستیم و اینکه گفته می‌شود در دوران سازندگی آرمان‌های امام فراموش شد و اغنیا اغنیاتر شدند دروغ‌های آماری است" خبرگزاری فارس، 2 آذر 87.

مقام معظم رهبری:‏ 24 آذر 87  "انحراف در هدفها، در آرمانها، در جهتگیرى‏ها را باید مراقبت کرد که پیش نیاید. و این چیزى است که ما در طول این سالهاى طولانى - بخصوص بعد از جنگ و بعد از رحلت امام - درگیرش بودیم؛ جزو درگیرى‏هاى اساسى در این دو دهه‏ى گذشته، یکى همین بوده. "

 ولی امر مسلمین "شاید بعضیها، حتّى بعضى مخلصین انقلاب، نه بیگانه‏ها و بددلها؛ حتّى نزدیکان در طول بعضى از سالهاى گذشته تصورشان این بود که شعارهاى اصلى انقلاب؛ سربلندى اسلام، مسئله عدالت، مسئله مبارزه با استکبار، تلاش و مجاهدت براى رفع استضعاف از مستضعفان، دیگر روزگارش تمام شده است" این مخلصین و نزدیکان چه کسانی‌اند؟

مقام معظم رهبری، 9 تیر 86:  “امروز خوشبختانه یک وضع استثنائى در طول چندین سال گذشته وجود دارد. از این جهت استثنائى است که شعارهاى اساسى انقلاب به عنوان محور برنامه‏ریزیها و حرکتها و سیاستها اعلام می‌شود" یعنی دیروز چنین نبوده است:

مقام معظم رهبری 2 شهریور 87: "گفتمان عمومى دولت اینهاست؛ به طور خلاصه: زنده‏کردن و بازسازى برخى خصوصیات جوهرى انقلاب و منطق امام؛ و مقابله با کسانى که می‌خواستند این ارزشها و این مفاهیم اساسى را منسوخ کنند، یا از بین ببرند، یا ادعا می‌کردند که منسوخ شده و از بین رفته؛ این چیز باارزشى است.

رهبر فرزانه انقلاب ? شهریور 86: این براى انقلاب ما یک پدیده معجزآسا1 و بى‏نظیر است که ما امروز همان شعارهایى را مى‏دهیم و همان اصول و مبانى‏اى را براى خودمان برنامه‏ى عمل قرار داده‏ایم که در اول انقلاب همانها اعلام شده بود.

ولی امر مسلمین ? شهریور ??: شعارهاى شما، فضاى اصولگرایى و فضاى ارزشهاى انقلابى و فضاى وفادارى به مبانى امام و انقلاب را بر جامعه حاکم کرده است؛ این خیلى چیز باارزشى است؛ اولین و مهمترین شاخصه دولت شما این است". مگر قبلا قضیه به موزه رفتن و بی وفایی به مبانی امام  و انقلاب و محکومیت آن بوده است؟

v    مبارزه و اعلام پایان مدارا با کسانی که قصد احیای انقلاب دارند:

رهبر فرزانه انقلاب 13دی 1384، این وضع جدیدى که در کشور به‏وجود آمده است و تشکیل دولت و گرایشى که امروز در عموم مردم و در دولت‏مردان مشاهده مى‏شود، این نوید را مى‏تواند بدهد که اوضاع براى برگرداندن جهتگیرى غلط، اوضاع مساعدى است؛

مقام معظم رهبری، 2 شهریور 87: می‌فهمیم که چطور مجموعه دولت آماج حملات است. علتش هم همین است که گفتمان این دولت، گفتمان انقلاب است و در جهت انقلاب حرکت میکند.

نائب امام عصر عج ? شهریور ?? : دولت، هم در قول و شعار - که مهم است - و هم در عمل، نشان مى‏دهد که به اصول انقلاب و ارزشهاى انقلاب پایبند است.

v    دلبسته نبودن به نظام:

مقام معظم رهبری 2 شهریور 87 خصوصیت و امتیاز دوم که در این دولت هست، شعار و گفتمان کلى این دولت است که منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمانهاى انقلاب است؛این خیلى چیز باارزشى است. این را هیچکس نمى‏تواند ندیده بگیرد. هر دلبسته به انقلاب، این را قدر مى‏داند؛ هر کسى که پیشرفت کشور را با هدایت انقلاب و با کارگردانى انقلاب تصور مى‏کند، باید این را قدر بداند.

v    جازدن یک واقعه غیر تروریستی به عنوان ترور و فریب نظام و مردم

v    تحریف آشکار نظر امام خمینی در مهمترین رکن انقلاب:

"ما از همان روز اول به پدید? قدرت نگاه زمینی و واقع بینانه داشتیم... از همان ابتدا امام خمینی هم همین را میگفت. شما حرفهای ایشان را ببینید که مشروعیت را به مردم میدهد. این چالش نیست و دردسری هم به وجود نمیآورد، البته اگر تعصبهای بیجا برداشته شود" ص ? روزنامه اعتماد، ویژ? سیاست‌نامه، ?? آبان ????، نقل از هاشمی.

«بله بعضی افراد در بحث ولایت فقیه میگفتند که ولیّ فقیه را خدا تعیین کرده است و اکنون هم بعضی ها این اعتقاد را دارند این عده معتقدند مشروعیت ولیّ فقیه به رأی مردم نیست و ولیّ فقیه هر تصمیمی که بخواهد میتواند بگیرد» مصاحبه جناب هاشمی با ایسنا ??/??/????.

"اگر فقیه در کار نباشد طاغوت است، یا خدا یا طاغوت. اگر به امر خدا نباشد، رئیس جمهور اگر با نصب فقیه نباشد غیر مشروع است، وقتی غیر مشروع شد طاغوت است، طاغوت وقتی از بین میرود که به امر خدای تبارک و تعالی یک کسی نصب شود. شما نترسید از اینکه ? نفر آدمی که نمیفهمند اسلام چه است! نمی­فهمند فقیه چه است و نمیفهمند ولایت فقیه یعنی چه! آنها خیال میکنند که یک فاجعه است به جامعه..." صحیفه نور، ج?، ص‌???

v    توهین به امام ، رهبری و مردم و تضعیف و القای ناکارامدی رهبری:

 "امام با شورا مخالف بود، اما من و آقای طالقانی طرفدار شورا بودیم و شاید حذف شورای رهبری در قانون اساسی سال ?? بیخود بود" ص ?? سالنامه شرق ????، نقل از هاشمی. چطور بازنگری قانون اساسی که به فرمان امام و با نظر ایشان روی این مسأله صورت گرفت، مردم هم در همه‌پرسی آنرا پذیرفتند و امام خامنه‌ای هم آنرا تأیید کرده‌اند، میتواند بیخود باش!

هاشمی:" برای ادار? یک حکومت نمیتوان به فتوای یک نفر، خواه هر فردی باشد عمل کنیم، باید شورایی در کشور باشد که..." ص ? روزنام? مردم سالاری، ? شهریور ??، نقل از رفسنجانی. و روزنام? همشهری همین تاریخ.  تکرار ادعای شورای رهبری پس از دهها سال، و از سویی مقام معظم رهبری را برای ادار? حکومت ناکارامد دانستن چه مفهومی دارد؟

v    تضعیف و القای ناتوانی یا ناکارامدی نظام و شورای نگهبان، بقول امام، مفسد:

 بیانیه ? تیر رفسنجانی  روز پس از انتخابات نهم: "... بنا ندارم که در مورد انتخابات، شکایت به داورانی که نشان دادند نمی‌خواهند یا نمی‌توانند کاری بکنند، ببرم و شکایت خود را فقط همانند مورد قبل در دادگاه عدل الهی مطرح می‌کنم"

v    مانور اشرافیگری حرام

پایگاه اینترنتی عدالتخانه، گفتگو با محتشمی‌پور، چهارشنبه 25 اردیبهشت 1387: شاخصه‌هایی که امام برای اسلا‌م آمریکایی، مطرح می‌کردند، اسلا‌م مرفه بی‌درد، اسلا‌م سرمایه‌داران مستکبر و اسلا‌م تن‌پروران بود. امام با تجملگرایی مخالف بودند و ساده زیستی را شعار ملت، کشور و جمهوری اسلا‌می می‌دانستند. آن وقت رئیس‌جمهور مملکت می‌آید نماز جمعه (18 آبان 1369) می‌گوید: چه کسی گفته تجمل‌گرایی اشکال دارد؟! اصلا‌ً نماز جمعه باید مانور تجمل باشد و از این تعبیر‌ها... آنهایی که باید پشتوانه انقلا‌ب باشند از انقلا‌ب جدا شدند؛ و رفتند به سوی همان اسلا‌م آمریکایی که امام نسبت به آن هشدار داده بودند!

ولی امرمسلمین جهان، در دیدار با اعضاى هیأت دولت نهم، 8 شهریور 1384: "یک وقت هست که ما در زندگى شخصى خود مثلا حرکت اشراف‌گونه‌یى داریم بین خودمان و خدا؛ که اگر حرام باشد، حرام است؛ اگر مکروه باشد، مکروه است؛ اگر مباح باشد، مباح است؛ اما یک وقت هست که ما جلوى چشم مردم یک مانور اشرافى‌گرى مى‌دهیم؛ این دیگر مباح و مکروه ندارد؛ همه‌اش حرام است؛ به‌خاطر این‌که تعلیم‌دهنده‌ اشرافى‌گرى است"

مقام معظم رهبری، در پیام به گردهمایی سراسرى فرماندهان بسیج، 2 آذر 1368: این‌جانب از این‌که کسانى مى‌کوشند تا در میان مردم ما رسم تجمل‌گرایى و اسراف و ولخرجى را شایع کنند، شدیدا نگران و متأسفم!

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار مسؤولان‌ نظام،‌ ?? مرداد ????: نمى‌شود ما در زندگى مادّى مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند؛ مردمى که خیلی‌شان از اولیات زندگى محرومند! من و شما همان طلبه یا معلم پیش از انقلابیم. اما حالا مثل عروسى اشراف عروسى بگیریم، مثل خانه اشراف خانه درست کنیم، مثل حرکت اشراف در خیابانها حرکت کنیم! اشراف مگر چگونه بودند؟ چون آنها فقط ریششان تراشیده بود، ولى ما ریشمان را گذاشته‌ایم، همین کافى است؟! نه، ما هم مترفین مى‌شویم. واللَّه! در جامعه اسلامى هم ممکن است مترف به وجود بیاید! از آیه شریفه "و اذا اردنا ان نهلک قریة امرنا مترفیها ففسقوا فیها..." بترسیم! تُرف، فسق هم دنبال خودش مى‌آورد". [و فسق یعنی عدم عدالتی که شرط امام جماعت و جمعه است]
منبع: وبلاگ باز باران
فاعتبرو.....یا اولی الابصار!!!...