سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/2/12
3:33 عصر

مسجد حضرت محمد(صل الله علیه و آله) تخریب شد

بدست بند‍ۀ خدا در دسته ضد اسلام، تخریب، آذربایجان، تلاش مذبوحانه


مسجد حضرت محمد(صل الله علیه و آله) تخریب شد


تصویر بزرگ

 مسجد حضرت محمد(صل الله و علیه و اله) در باکو به دستور الهام علی‌اف و با حضور نیروهای امنیتی و با کنترل شدید پلیس به طور کامل تخریب شد.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه «اکسپرس» آذربایجان، مسجد حضرت محمد(صل الله و علیه و اله) با حضور نیروهای امنیتی و با کنترل شدید پلیس به طور کامل تخریب شد.
مقامات دولتی دلیل تخریب این مسجد را ساخت غیرقانونی آن در مکانی متعلق به دولت اعلام کردند و اجازه تخریب آن را دستور دادگاه عنوان نمودند این درحالی است که نمازگزاران و مقامات مسئول مسجد اذعان دارند که هیچ برگه‌ای از طرف دادگاه مبنی بر تخلیه و یا تخریب این مسجد دریافت نکرده‌اند.
به گفته روزنامه اکسپرس کسب اجازه برای ساخت مسجد و اماکن مذهبی در آذربایجان یکی از مشکل‌ترین فعالیت‌هایی است که گاه باید سال‌ها برای آن تلاش کرد و در بسیاری از مواقع این تلاش به نتیجه نمی‌رسد.
افزایش تعداد کسانی که افکار مذهبی دارند باعث شده تا دولت آذربایجان سیاست دوگانه‌ای را در خصوص اماکن مذهبی این کشور در پیش بگیرد، آخرین حرکت ضد دینی دولت این کشور تخریب مسجد «حضرت محمدصل الله و علیه و اله» در باکو پایتخت این کشور است.
این روزنامه می‌افزاید: آذربایجان کشوری است که کارهای اداری در آن با رشوه دادن به مقامات مسئول به سرعت پیش می‌رود اما ساخت مسجد از جمله کارهایی است که حتی با دادن رشوه نیز قابل حل نیست و این امر بیان‌گر این نکته است که دست‌هایی درکار است تا هویت اسلامی و دینی این کشور از بین برود.