سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/12/17
4:41 عصر

در ذکر سید علی خامنه ای-فبهت الذی کفر-1

بدست بند‍ۀ خدا در دسته سید علی خامنه ای، منتظری، شبهات، ولایت فقیه، رضا شاه پهلوی، کافر قزوینی، احادیث

سلام علیکم،

امروز مطلبی در وبلاگ خوب تاریخ-آینده دیدم که حیفم اومد این جا نگذارم:

دوست عزیزی به نام محمد نکاتی را اشاره کردند که دور از ادب بود اگر بی پاسخ می ماندند .

 با این مقاله به گونه ای پاسخ سوالات برخی افراد را نیز می دهیم ( انشاءالله) .


چهارشنبه 12 اسفند1388 ساعت: 14:21 توسط:محمد
سلام
داداش میخواستم محرمانه باهات صحبت کنم ، ولی با دیدن این مطالبی که امروز به پستت اضافه کردی ، دیگه پنهان کاری جایز نیست
فرستنده : محمد (گناهکار ، سبز ، لجن ، خس و خاشاک ، بزغاله گوساله یا هر چیز دیگه که شما میفرمایید ! )
گیرنده : یوسف عزیزم که مثل برادرم دوستش دارم
متن نامه :
داداش یوسف گلم سلام ،
ببین داداش من و شما هر دو بر نزدیکی ظهور واقف هستیم ، اما
اما در تعیین شخصیتهای آخرالزمان چندین بار گفتم که زود قضاوت نکن ، ولی دیدم شما با اصرار بیشتری بر گفته خود پافشاری میکنی
حرف من اینه ، مگه غیر از اینه که ما 14 معصوم بیشتر نداریم و همه منتظر ظهور آخرین معصوم عالم هستیم
برادر من ، چرا یک فرد رو چنان بالا ببریم که دیگه هیچ کس جرات انتقاد و شکایت ازون رو نداشته باشه
من به یکی ازین نمونه ها اشاره میکنم :
تعویض انگشتر توسط امام خامنه ای
این جمله یعنی چی ؟
1. امام خامنه ای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2. مثلا حالا یه آدم بیاد انگشترشو عوض کنه ، شما تا حالا عوض نکردی ؟؟؟؟
3. از آدم تحصیل کرده ای مثل شما بعیده ، واقعا ازت انتظار چنین مطلبی رو نداشتم



این متن زیر پیام تسلیت آقای خامنه ای برای فوت آقای منتظری هست :
پیام تسلیت در پی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله منتظری
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحم? الله علیه را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمة الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته‌اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی‌های زیادی در این راه تحمل کردند.
در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند و ابتلائات دنیوی را کفاره‌ی آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه‌ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه ای
29/ آذر/ 1388
سوال من از شما اینه : این طرز صحبت یک نایب امام زمانه ؟
من قضاوت رو میذارم به عهده شما ف منصفانه بخونید
یک سوال : ایشون مگه کی هستند که برای بخشش آقای منتظری پیش خدا وساطت میکنند ؟
ایمیلی برات میفرستم ، حتما بخون
بعد از خوندن میل من آماده ام تا باهم یک مناظره علنی داشته باشیم


سلام و عرض ادب .

فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ کَذَبَ عَلَی اللّهِ وَ کَذَّبَ بِالصِّدْقِ إِذْ جاءَهُ أَ لَیْسَ فی جَهَنَّمَ مَثْوًی لِلْکافِرینَ  * *‌ * وَ الَّذی جاءَ بِالصِّدْقِ وَ صَدَّقَ بِهِ أُولئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ .

دوست عزیزم جناب محمد ابتدا به ساکن عرض کنم خدمت حضرت عالی که اگر حقیقت را دیدید و انکار کردید بدانید که از رستگاران نخواهید بود . لکن صبر پیشه کنید و دیدگانتان را بر احوالات دنیوی بازتر نمایید .


در اینکه حب قلبی نسبت به شما داریم شک به دل راه مده چرا که برای شما اگر احترام خاصی قائل نبودم مطلبی در جوابتان نمی نوشتم .پس به دور از تعصبات کورکورانه بخوان و متحول شو ( انشاءالله)


جوابیه وبلاگ  :

دوست عزیز درباره ی تعابیری که برای خودتان انتخاب می نمایید جای یک علامت تعجب ( ! ) خالی است . اما درباره ی تعیین شخصیت های آخرالزمان که فرموده اید که ( بنده زود قضاوت نکنم ) باید عرض کنم  که این حقیر بسیار دیر قضاوت کرده ام .

و زین پس به جای اصرار و پا فشاری ، با تعصب دو چندان اعلام می کنم که مصداق بارز روایات اینانند که می بینید .

هنگامی که روایات می فرمایند سید قمی کسی است که در ایران انقلابی ایجاد می کند و مردم را به سوی خدا می خواند و سالها با اعراب دجله و فرات می جنگد که انقلابش مقدمه ای برای ظهور حضرت است . . . 


آیا جز روح الله شخص دیگری را مد نظر دارید ؟ بفرمایید بیان کنید و توضیح دهید که همه ی ما بشنویم و بر تو احسنت گوییم .


در این باره از امام موسی کاظم (ع) نقل شده است که فرمود:

«مردی از قم ، مردم را به حق دعوت کند، افرادی پیرامون او گرد آیند که قلب هایشان همچون پاره های آهن استوار است. بادهای تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است.»

خود امام راحل به افرادی بدین شخصیت که در اطرافشان گرد آمده بودند افتخار می کنند :

«  آن هنگام که جمعی از بسیجیان از جبهه های نبرد برگشته بودند و خدمت امام (ره) رسیدند که تجدید دیداری کنند و نیرویی دو چندان بگیرند ، آنچنان ابراز احساسات میکردند که تاریخ برای اولین بار اشک امام و چهره ی بغض آلود ایشان را دید .

سوال کردند که یا روح الله چه شدست که این چنین منقلب گشتی؟

فرمودند برای غربت و مظلومیت جدم امیرالمومنین و سیدالشهدا بغض کردم ، که اگر ده نفر از اینان به همراه علی (ع) بودند دیگر تاریخ روسیاه نمی شد که علی صورت نیلی فاطمه را ببیند و اگر صد نفر از این شیر مردان همراه  جد غریبم سیدالشهدا در کربلا بودند . . . ( بغض روح الله ترکید )»


و در روایاتی به وضوح نام مبارک روح الله ذکر گردیده که دلیل محکمی بر تصدیق آن شخصیت ملکوتی است :


ترجمه: «از احمد بن سالم، از محمد بن یحیی بن ضریس، از محمد بن جعفر، از نصر بن مزاحم و ابن ابی حماد، از ابی داود از عبدالله بن شریک از ابی جعفر علیه السلام که فرمود: ابوبکر و عمر و زبیر و عبدالرحمن بن عوف به درگاه رسول الله (ص) نزدیک شدند و نشستند، پس پیامبر(ص) بر آنها وارد شد، کنارشان نشست، دمپایی اش گسیخته شد و  آن را (برای ترمیم)به علی بن ابی طالب داد، سپس فرمود: همانا از سمت راست خداوند عزوجل – یا از سمت راست عرش – قومی از ما برخاستند که بر منابری از نورند، صورت هایشان نورانی است و لباسهایشان نورانی است، صورت هایشان بر چشم ناظرین دیگر پرده می اندازد. ابوبکر گفت: ای پیامبر، خدا آنها کیستند؟ پس ایشان سکوت کردند. زبیر گفت : ای پیامبر خدا، آنها کیستند؟ پس ایشان سکوت کردند. عبدالرحمن بن عوف گفت: ای پیامبرخدا، آنها کیستند؟ پس ایشان سکوت کردند. سپس حضرت علی (ع) فرمودند: ای پیامبر خدا، آنها چه کسانی هستند؟ پس ایشان فرمودند: آنها قومی هستند که به واسطه ی روح الله به یکدیگر محبت می ورزند (دلهایشان به هم نزدیک می شود)، درحالی که هیچ نسب یا اموال مشترکی ندارند؛ آنها شیعه ی تو هستند و تو امامشان هستی ای علی.»


دوست عزیز جا دارد که تو محتاط شوی ! نه من .

من و امثال من به یقین رسیده ایم و انسان معتقد آب از سرش گذشته است که احتیاط کند و بدان که همه چیز را خواهد گفت . تو در چنته چه داری که ادله ای بیاوری و ما را مستفیض نمایی ! بسم الله بگو از آنهایی  که متمسک شده ای و نسبت به آنها حب خاصی داری  که روایاتی بدین مستحکمی داشته باشند . ( وجود ندارد )

عزیزم به والله حق با روح الله است و هرکه به او تمسک جست یا شهید شد و یا رستگار عالم .

حال برسیم به نشانی دیگر از روایات به نام کافر قزوینی

نزدیکی ظهور امام زمان به روایت تصویر - بچه های آسمانی

حال برو این روایات را بخوان و جواب بده که شخص دیگری که مصداق آن روایات باشد کیست !!!!

لینک مطلب


سرانجام برسیم به سید خراسانی که روایات چه گفته اند و کیست :

در روایات اینگونه آمده است که سید خراسانی جوانمردی است با چهره ی نورانی که خالی ( خللی ) بر روی دست راستش می باشد و آخرین رهبر ایرانیان است . . .

 ما میدانیم که مقام معظم رهبری متولد شهر مقدس مشهد و از دیار بارگاه رضایند که حاصل ترور ایشان خللی بود که بر دست راستشان نقش بست . . . و در شعر معروفشان نیز ذکر می کنند که :

هر چند امین بسته ی دنیا نیم اما
دلبسته ی یاران خراسانی خویشم

روایات سید خراسانی زیاد است . . . بر خود زحمت دهید و بگردید پیرامون مصداق سید خراسانی و خداوکیلی کلاه خودتان را قاضی نمایید که چگونه 1400 سال پیش درباره ی آمدن مردی با این مشخصات دقیق خبر داده اند . . . ( الله اکبر )

تا به حال از خویشتن پرسیده ای که چرا روح الله ( سید قمی ) جانشین پس از خویش را سید علی نامید ؟؟؟؟؟ ( فانتظرو انی معکم من المنتظرین )

دوست عزیز سایر مصادیق دیگر نیز به همین ظرافت و ادله های مستحکم ذکر شده اند . مطمئن باشید که همانقدر که سخنان ما برای شما عجیب به نظرمی رسد دو چندان رفتار شما برای ما در انکار این روایات استوار عجیب است !

من و امثال من به یقین فکری و عقلی و فطرتی رسیده ایم که اینانند زمینه سازان ادعیه ی عجل لولیکمان .

بنده به دلیل نقصان وقت به همین موارد اکتفا می کنم و درب انتقاد از سایر اشخاص را نیز باز می گذارم که با انتخاب خودتان برایتان توضیح دهم .

...................................

یک جای اظهار نظرتان فرموده اید که چرا یک فرد را بالا می بریم که دیگر کسی جرات انتقاد را نداشته باشد .

خداوکیلی این حرف را از روی منطق زدید؟؟؟ یا جدا داخل این کشور زندگی نمی کنید که می فرمایید کسی جرات انتقاد نداشته باشد ؟؟؟؟

به عیان می بینیم که در کوی و برزن مظلوم عالم کیست . با گوش هایمان اهانت های مکرر را می شنویم و با دیدگانمان نظاره گر بدترین حرکت های موهن در شان آن پیر فرزانه هستیم . کجای عصر حاظر مظلومیتی بدین بزرگی سراغ دارید که حال شما می فرمایید بالا نبریم تا بتوانیم انتقاد و شکایت کنیم !!!!!!

در بطن نظام غده های چرکینی جای گرفته اند که با ورود امام به میهن تظاهر به اسلام می کنند .همانند ابوسفیان (لعنت الله علیه) در هنگام ورد پیامبر در فتح مکه . . .

آری دوست عزیز . . . چرا تاریخ را نمی خوانی تا گمراهی های بزرگ عالم را تکرار نکنی . مگر همان به ظاهر مسلمانان نبودند که شمشیر در برابر حیدر کرار کشیدند ؟ آن هم درست پس از رحلت پیامبر . مگر همان ها نبودند که فاطمه ی داغدیده را با آن وضعیت اسفبار به شهادت رساندند ؟

مگر همان ها نبودند که واجب می کردند پس از نماز ( نعوذبا الله ) لعن بر علی مظلوم را ؟

تقصیر تو و امثال تو نیست . . . این درد سالیان دراز اسلام است که تا شنیدند علی در محراب نماز به شهادت رسیده بود با تعجب می گفتند مگر علی هم نماز می خواند .

فکر می کنید دارید کار جدیدی را انجام می دهید که به آن افتخار می کنید؟

نه دوست محترم شما اشتباه گذشته را تکرار می کنید .

پایان قسمت اول